۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی برطرف شده است

بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی برطرف شده است

کرمانشاه- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی با پرداخت بدهی ها به مراکز درمانی استان کرمانشاه برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام هادی عسگری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید اظهار کرد: بنیاد شهید در ۲۲ اسفندماه سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و در سال ۸۳ توسط شورای انقلاب فرهنگی این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شد.

وی افزود: بزرگداشت یاد و نام شهدا بخشی از وظایف جامعه است و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ استقلال، امنیت و عزت جامعه همیشه مورد نیاز کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا کسانی بوده‌اند که برای حمایت از دین خدا و انقلاب اسلامی پا به میدان گذاشته و به مقام شهادت رسیده‌اند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

عسگری با تاکید بر آیات قرآن کریم بیان کرد: اگر هر فردی همانند شهدا زندگی پاک، دنیای ایثار، شهادت و فداکاری و دنیای ایمان و عمل صالح داشته باشد و رعایت حلال و حرام را انجام دهد، محصول آن حیات طیبه و رضوان الهی است.

وی خاطر نشان کرد: بستر پاک زیستن امروز در جامعه ما به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و خون پاک شهدای عزیز و تلاش‌های مجاهدین مهیا است و ما باید شکرگزار وجود این بستر باشیم.

عسگری با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مشکلات درمانی و بیمه‌ای جانبازان و ایثارگران برطرف شد و تا حد قابل قبولی معوقات این عزیزان و همچنین بدهی‌هایی که به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی و مراکز بیمه‌ای مربوط بوده پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تشکیل شوراهای ایثار و شهادت بیان کرد: این شوراها در استان کرمانشاه و به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه گذشته شوراهای ایثار و شهادت، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور داشته‌اند و ما همیشه قدردان حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان هستیم.

کد خبر 5162327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha